
Over ons
De naam All In Rentals dragen we niet voor niets. Alles wat we doen, doen we voor de volle honderd procent. Dat geldt ook voor oprichter en directeur Nigel Melker. In 2019 liet hij na een succesvolle carrière in de autosport de circuits achter zich om vervolgens vol gas de vastgoedbranche in te racen. Maar de topsportmentaliteit bleef: steeds meer, steeds sneller, steeds beter en steeds meer samenwerking. In alles wat hij doet gaat hij all in. En dus ook bij de verhuur van woningen.
Altijd een geschikte woning

Het zal je dan ook niks verbazen dat we bij All In Rentals in ons eerste jaar 100 woningen verhuurden. En dat diezelfde teller inmiddels zelfs op ruim 500 woningen staat. Die resultaten behalen we alleen door elkaar te motiveren, door samen te werken en door jou als woningverhuurder betrouwbaarheid, kwaliteit, deskundigheid en volledige ontzorging te bieden.
Terwijl jij jouw woning probeert te verkopen, vertoeft in het buitenland of je vastgoedportefeuille uitbreidt, draag je de zorg van de woning aan ons over. Wij huren jouw woning en betalen je daarvoor iedere maand een eerlijke prijs. Deze prijs is, net zoals alles bij All In Rentals, inclusief alles. Als het nodig is, regelen we zelfs de meubilering.
Terwijl jij jouw woning probeert te verkopen, vertoeft in het buitenland of je vastgoedportefeuille uitbreidt, draag je de zorg van de woning aan ons over. Wij huren jouw woning en betalen je daarvoor iedere maand een eerlijke prijs. Deze prijs is, net zoals alles bij All In Rentals, inclusief alles. Als het nodig is, regelen we zelfs de meubilering.

Missie, visie, strategie en kernwaardes
Wij ontzorgen jou in de verhuur van je woning. Dat doen we zonder poespas, zonder opdringerige verkoopverhalen of deadlines, maar mét persoonlijk contact, medewerkers die dag en nacht voor je klaar staan en kundige vakmensen die je het onderhoud van je woning kunt toevertrouwen.

Ontmoet het team
Filter op functie
Toon afdelingen
Alles
Directie
Administratie
Sales
Facilitaire dienst
Technische dienst
Support
Legal

Nigel Melker
Algemeen Directeur / Eigenaar

Karolina Michels
Regiomanager Hoogeveeen

Soraya Vandersteen
Afdelingsmanager sales

Kevin van den Heuvel
Junior accountmanager sales

Martine Bredius
Afdelingsmanager facilitaire dienst / Accountmanager sales

Tessa Quispel
Woning inspecteur / Facilitaire Dienst medewerker

Lorena D’Árro
Facilitaire Dienst medewerker

Michiel Mooibroek
Kwaliteitscontroleur

Magdalena Barcz
Facilitaire Dienst medewerker

Jimmy Westerlaken
Afdelingsmanager technische dienst

Don Maertens
Technische Dienst medewerker

Lucas van Elten
Technische Dienst medewerker

Osazuwa Ogboghodo
Technische Dienst medewerker

Gniewko Pszynik
Technische Dienst medewerker

Aranka Verweij
Afdelingsmanager Support

Cora Rek
Support medewerker

Estelle Zwanenburg
Support medewerker

Dominique Uitenbroek
Support medewerker

Brenna Wierbos - Pot
Support medewerker

Anouk Lokum
Legal medewerker

Susanne Adams
Finance medewerker

Esther Reijerkerk - Lagerwerf
Finance medewerker

Roxanne Maas
Administratief medewerker

Nicky Beyer
Administratief medewerker

Chantal Kassels
Administratief medewerker

Chris Verhoeven
Administratief medewerker

Sky
Kantoorhond

Nigel Melker
Algemeen Directeur / Eigenaar

Karolina Michels
Regiomanager Hoogeveeen

Soraya Vandersteen
Afdelingsmanager sales

Kevin van den Heuvel
Junior accountmanager sales

Martine Bredius
Afdelingsmanager facilitaire dienst / Accountmanager sales

Tessa Quispel
Woning inspecteur / Facilitaire Dienst medewerker

Lorena D’Árro
Facilitaire Dienst medewerker

Michiel Mooibroek
Kwaliteitscontroleur

Magdalena Barcz
Facilitaire Dienst medewerker

Jimmy Westerlaken
Afdelingsmanager technische dienst

Don Maertens
Technische Dienst medewerker

Lucas van Elten
Technische Dienst medewerker

Osazuwa Ogboghodo
Technische Dienst medewerker

Gniewko Pszynik
Technische Dienst medewerker

Aranka Verweij
Afdelingsmanager Support

Cora Rek
Support medewerker

Estelle Zwanenburg
Support medewerker

Dominique Uitenbroek
Support medewerker

Brenna Wierbos - Pot
Support medewerker

Anouk Lokum
Legal medewerker

Susanne Adams
Finance medewerker

Esther Reijerkerk - Lagerwerf
Finance medewerker

Roxanne Maas
Administratief medewerker

Nicky Beyer
Administratief medewerker

Chantal Kassels
Administratief medewerker

Chris Verhoeven
Administratief medewerker

Sky
Kantoorhond
Vacatures Kom jij ons team versterken?
Medewerker Technische Dienst Vastgoedbeheer
32 – 40 uur per week
€ 2.750 - € 3.100
Mobiel van de zaak
Bekijk
Veelgestelde vragen
Hoe werkt het proces van woningverhuur met All In Rentals?
Bij All In Rentals verhuren wij jouw woning in drie eenvoudige stappen:
- Je meldt jouw woning aan via onze website.
- We beoordelen jouw woning en nemen binnen 24 uur een beslissing of we de woning kunnen huren.
- Zodra we akkoord geven, zorgen wij voor de verhuur en nemen wij het financieel en technisch beheer van je over.
Zijn er kosten verbonden aan het verhuren van mijn woning via All In Rentals?
Nee, er zijn geen kosten voor jouw als eigenaar. Wij rekenen geen makelaarskosten of beheerkosten. Bovendien garanderen wij een vast maandinkomen, ook als de woning tijdelijk leegstaat. Onderhoud en periodieke controles van de woning zijn inbegrepen.
Wat gebeurt er als mijn woning leegstaat?
Bij All In Rentals garanderen we dat je altijd de huur ontvangt, zelfs als jouw woning leegstaat. We zorgen voor een snelle herverhuur en nemen het beheer van jouw woning volledig uit handen, zodat jij geen zorgen hoeft te maken over leegstand of het vinden van nieuwe huurders.