Over ons
De naam All In Rentals dragen we niet voor niets. Alles wat we doen, doen we voor de volle honderd procent. Dat geldt ook voor oprichter en directeur Nigel Melker. In 2019 liet hij na een succesvolle carrière in de autosport de circuits achter zich om vervolgens vol gas de vastgoedbranche in te racen. Maar de topsportmentaliteit bleef: steeds meer, steeds sneller, steeds beter en steeds meer samenwerking. In alles wat hij doet gaat hij all in. En dus ook bij de verhuur van woningen.
Altijd een geschikte woning
Het zal je dan ook niks verbazen dat we bij All In Rentals in ons eerste jaar 100 woningen verhuurden. En dat diezelfde teller inmiddels zelfs op ruim 500 woningen staat. Die resultaten behalen we alleen door elkaar te motiveren, door samen te werken en door jou als woningverhuurder betrouwbaarheid, kwaliteit, deskundigheid en volledige ontzorging te bieden.
Terwijl jij jouw woning probeert te verkopen, vertoeft in het buitenland of je vastgoedportefeuille uitbreidt, draag je de zorg van de woning aan ons over. Wij huren jouw woning en betalen je daarvoor iedere maand een eerlijke prijs. Deze prijs is, net zoals alles bij All In Rentals, inclusief alles. Als het nodig is, regelen we zelfs de meubilering.
Terwijl jij jouw woning probeert te verkopen, vertoeft in het buitenland of je vastgoedportefeuille uitbreidt, draag je de zorg van de woning aan ons over. Wij huren jouw woning en betalen je daarvoor iedere maand een eerlijke prijs. Deze prijs is, net zoals alles bij All In Rentals, inclusief alles. Als het nodig is, regelen we zelfs de meubilering.
Missie, visie, strategie en kernwaardes
Wij ontzorgen jou in de verhuur van je woning. Dat doen we zonder poespas, zonder opdringerige verkoopverhalen of deadlines, maar mét persoonlijk contact, medewerkers die dag en nacht voor je klaar staan en kundige vakmensen die je het onderhoud van je woning kunt toevertrouwen.
Ontmoet het team
Filter op functie
Toon afdelingen
Alles
Directie
Administratie
Sales
Facilitaire dienst
Technische dienst
Support
Operationeel
Nigel Melker
Founder & CEO
Karolina Michels
Vestigingsdirectrice Hoogeveen
Soraya Vandersteen
Operationeel manager
Martine Bredius
Afdelingsmanager sales / facilitaire dienst
Kevin van den Heuvel
Junior accountmanager sales
Isa de Waard
Junior accountmanager sales / Woninginspecteur
Rahul Chohan
Stagiaire sales
Lorena D’Árro
Facilitaire Dienst medewerker
Alex Janssens
Facilitaire Dienst medewerker
Michiel Mooibroek
Kwaliteitscontroleur
Magdalena Barcz
Facilitaire Dienst medewerker
Jimmy Westerlaken
Afdelingsmanager technische dienst / support
Don Maertens
Technische Dienst medewerker
Osazuwa Ogboghodo
Technische Dienst medewerker
Stefan Bijlsma
Technische Dienst medewerker
Gniewko Pysznik
Technische Dienst medewerker
Gregor Trocki
Technische Dienst medewerker
Estelle Zwanenburg
Assistent afdelingsmanager support
Cora Rek
Support medewerker
Zoë Bergers
Support medewerker
Brenna Wierbos - Pot
Support medewerker
Esther Reijerkerk - Lagerwerf
Financieel administratief medewerker
Chantal Kassels
Financieel administratief medewerker
Lior Balneari
Debiteuren
Chris Verhoeven
Administratief medewerker
Anouk Alblas
Administratief medewerker
Nicky Beyer
Operationeel medewerker
Sky
Kantoorhond
Nigel Melker
Founder & CEO
Karolina Michels
Vestigingsdirectrice Hoogeveen
Soraya Vandersteen
Operationeel manager
Martine Bredius
Afdelingsmanager sales / facilitaire dienst
Kevin van den Heuvel
Junior accountmanager sales
Isa de Waard
Junior accountmanager sales / Woninginspecteur
Rahul Chohan
Stagiaire sales
Lorena D’Árro
Facilitaire Dienst medewerker
Alex Janssens
Facilitaire Dienst medewerker
Michiel Mooibroek
Kwaliteitscontroleur
Magdalena Barcz
Facilitaire Dienst medewerker
Jimmy Westerlaken
Afdelingsmanager technische dienst / support
Don Maertens
Technische Dienst medewerker
Osazuwa Ogboghodo
Technische Dienst medewerker
Stefan Bijlsma
Technische Dienst medewerker
Gniewko Pysznik
Technische Dienst medewerker
Gregor Trocki
Technische Dienst medewerker
Estelle Zwanenburg
Assistent afdelingsmanager support
Cora Rek
Support medewerker
Zoë Bergers
Support medewerker
Brenna Wierbos - Pot
Support medewerker
Esther Reijerkerk - Lagerwerf
Financieel administratief medewerker
Chantal Kassels
Financieel administratief medewerker
Lior Balneari
Debiteuren
Chris Verhoeven
Administratief medewerker
Anouk Alblas
Administratief medewerker
Nicky Beyer
Operationeel medewerker
Sky
Kantoorhond
Vacatures Kom jij ons team versterken?
Verhuismedewerker Woningverhuur
32 – 40 uur per week
€2.500 - €2.800
Mobiel van de zaak
Bekijk
Administratief medewerker
32 – 40 uur per week
€ 2.700 - € 3.200
Laptop van de zaak
Bekijk
Administratief stagiair(e)
minimaal 24 uur per week (voor minimaal 4 maanden)
Passende stagevergoeding
Bekijk
Stage bij All In Rentals
minimaal 24 uur per week (voor minimaal 4 maanden)
Passende stagevergoeding
Bekijk
Vastgoedbeheer stagair(e)
minimaal 28 uur per week (voor minimaal 4 maanden)
Bekijk
Veelgestelde vragen
Hoe werkt het proces van woningverhuur met All In Rentals?
Bij All In Rentals verhuren wij jouw woning in drie eenvoudige stappen:
- Je meldt jouw woning aan via onze website.
- We beoordelen jouw woning en nemen binnen 24 uur een beslissing of we de woning kunnen huren.
- Zodra we akkoord geven, zorgen wij voor de verhuur en nemen wij het financieel en technisch beheer van je over.
Zijn er kosten verbonden aan het verhuren van mijn woning via All In Rentals?
Nee, er zijn geen kosten voor jouw als eigenaar. Wij rekenen geen makelaarskosten of beheerkosten. Bovendien garanderen wij een vast maandinkomen, ook als de woning tijdelijk leegstaat. Onderhoud en periodieke controles van de woning zijn inbegrepen.
Wat gebeurt er als mijn woning leegstaat?
Bij All In Rentals garanderen we dat je altijd de huur ontvangt, zelfs als jouw woning leegstaat. We zorgen voor een snelle herverhuur en nemen het beheer van jouw woning volledig uit handen, zodat jij geen zorgen hoeft te maken over leegstand of het vinden van nieuwe huurders.